2013 m. sausio 5 d., šeštadienis

Young and Dumb

Pirmą kart išklausius buvo taip va ---> :OOOO

Eilinis įrašas
hm....jūs net neįsivaizduojat kaip aš tingiu čia kažką rašyt,bet jeigu dabar neparašysiu,tai kada beparašysiu nežinau...

31 groudžia
Taigi,paskutinę akimirką jus palikau ties naujųjų metų stalu.
Parašiau į blogą ir lėkiau susitikt su Porkiu ir Andreliu.Lėkėm apsipirkt į maximą,o ten visai faina.Visi šventinės nuotaikos,visi pažįstami,visi sveikina su šventėmis.Merginos ypač gražiai pasipuošusios.Taip ir reikia,nėra reikalo per šventes kaip kūtveloms atrodyt,ane?
Apsipirkom už nemažus litus,dar paėmėm iš daug ko iš Andrelio sklepo ir šovėm pas mane.
Per televiziją toliau rodos Likimo ironiją,mes gaminame maistą,kraunam mišraines,kraunam stalus ir laukiam svečių.Atlekia Greta,Brigita ir Raimonda.Visai smagiai pasisedėjom,iki naujųjų metų aptarėm visus per metus įsiminusius dalykus ir tada pajudėjom link Gargždų centro sutikt naujuosius metus.
Realiai,tai galvojau,kad kažkaip bus daugiau fejerverkų ir bus daugiau šaudančių žmonių į vienas kitą,bet viskas praėjo gražiai,be jokio naujametinio jauduliuko...Net nesupratau,kad jau viskas,nauji metai.
Tai ką,pasveikinom vieni kitus,kitus sutiktus pažįstamus,susėdom ir lėkėm atgal pas mane...o tada prasidėjo zvanokai.Kur mes tik nezvanijom...ir auklytei, ir rusų mokytojai, ir draugams, ir klasiokas, ir kursiokams...
Kadangi ramiai sutikom,tai ir ramiai išsiskirstė žmogai.Apie 3h.
Aš dar susitvarkiau viską ir nuėjau miegoti apie pusę 5h.

pirma sausio
Kvaila diena.Nei 5,nei 9.Rodos ir reikia ką važiuot sveikint,rodos ir ne.Lyja.fak,niekur nesinori eiti.
Per tv rodo šimto metų senumo filmus....
Vakare šiaip netaip išsiruošiau nulėkt iki močiutės ir kūmų pasveikint su naujaisiais metais...
Vėliau grįžo tėtis iš Vilniaus ir praleidom vakarą ramiai.Vėlai,vėlai,vėlai pradėjau krautis lagaminus į Vilno,nes jau reikia ruoštis sesijai.

Sausio 2
Atsikėliau,paskutinį kartą sau įjungiau Kalėdines lemputes ir išvykau į Vilnių.
Lėkėm su klasioku,visai linksmai.Labai daug apie filmus kalbėjom,gavau įdomų sąrašą kuriuos verta pažiūrėt.

Ir man vis dar taip keista yra tas,kad atsikeli ryte namuose ir tim bim bam ir per pietus esi Vilniuje...
O Vilnius toks sulėtėjęs palyginus su prieškalėdiniu laikotarpiu.
Nusipirkau didelę,didelę picą ir apsimečiau,kad mokausi sesijai.(egzaminų periodas universitete ar kitokioje aukštojoje mokykloje).Paaiškinimas tiems mokyklinukams,kurie dar to nežino...
Man reikia dar išgyvent dar dvi savaites.Iki 21 sausio ir bus taaaaaaaaip ramu.

Beje,turiu 4 egzaminus.1.Sociologijos.2.Socialinės politikos.3.Psichologijos ir 4.Filosofijos.
Paskutinio ypač bijau.Vat po to,tai bus tokia lafa,kad uj,uj,uj...visiems mokyklinukams tik pavydėt.Dvi savaitės bus maždaug atostogų.Iki naujo semestro-Vasario 4d.

Sausio 3
Nežinau,niekur nebuvau,nieko nedariau.Kiek pamenu,tai mokiausi Sociologiją.

Sausio 4
Pirmasis egzaminas-Sociologija.
Atlėkiau ankščiau,kad pasimokyti ir pakalbėt su kursiokais.
Buvo labai smagu visus pamatyt,nes jau buvau labai pasiilgęs aš jų.Na,realiai truputi buvo visi šaltoki,bet niekis.
Parašėm tą egzaminą,nebuvo jis jau toks baisus,kaip norėjo kiti nupiešt jį,tai ir gyvenam toliau.
maladiec ta dėstytoja yra,gerai mane nuteikė,tai tokia gera atmosfera ten buvo.

Po piet lėkiau pas mamą,nulėkėm padiskutuot į tokią jaukią kavinukę apie šių dienų realijas ir artėjančias vestuves...

Vakarė su Kačiukais lėkėm pas Banį...
Maladiec tie mano kursiokai,tikrai maladiec...O kas atsiskleidė visu gražumu,tai ohohoho,patinka man...

O čia šiaip mūsų fotke,nebuvau įkėlęs.Čia iš mūsų Kalėdinio pasisėdėjimo.

Sausio 5
Kvaila diena,labai kvaila diena.

Išsimiegojau,per piet nulėkiau apsipirkt su mama,po to pas sesę nulėkus sugebėjau sudaužyt savo dovanotą akvariumą,tada lėkiau pirkt kito,nuotaika krito....zjbs galvoju.Grįžau į baraką,sėdžiu toks,nei 5,nei 9...
Parašė Liutauras,pasiūlė kur nulėkt.Ir va,nulėkėm su juo ir jo mergina pavalgyt į centrą ir išgert kavos.Vis smagesnis vakaras...Grįžau ir pirmą kart savo gyvenime žiūrėjau šokių projektą-pasigailėjau.Žemo lygio žmonėms skirta...

Geras dalykas buvo tas,kad gavau į elpaštą laišką nuo blogo skaitytojos.Labai pamalonino tas laiškas mano savimeilę ir tai,kad žmonės jį skaito.Super,dėkui labai.

Toliau,šiandiena prasidėjo Dakaro ralio maratonas.Vienas įdomiausių dalykų vykstančių šiame pasaulyje.
Visais metais domiuosi tuo ir kažkur giliai apie tai svajoju...
O šiais metais manau bus geri metai Lietuviams,nes Benediktas Vanagas po pirmo etapo yra 17 vietoje.




Hm,ir ką mes čia turim


yoloswegerių filmai

2013 metai-Stepono Dariaus ir Stasio Girėno metai.Prižadu,kad metų eigoje bus straipsnis.

Naujas interneto hitas Nuotaiką pakelia.Kaunas,neįsižeidžiam,liuks miestas.

hihi

Taigi,mano labai gero draugo brolis turės savo laidą LRT televizijos eteryje.Žiauriai maladiec žmogus,pagarba ir įkvėpimas visiems,kad ir iš Gargžų kilus galima prasimušt,tik nereik nusivertint.

man vis dėlto baisiai įdomu - kur buvo jubiliatas darant nuotraukas? nei vienos nenusitraukė kartu :/

Neapsakomo gerumo krautuvė Vilniuje


nežinau,bet man ši daina kažkuom patinka,kažkuom iš vaikystės ji man skamba...




Po sesijos vyks du neblogi koncertai,į kuriuos visais smagu būtų nueiti.

Pirmasis,tai Finnebassen pasirodymas Kalipėdoje,klube Portas.Turėtų būt išties gero lygio vakarėlis Klaipėdoje...Ir ten lengviau rasčiau su kuo nueiti ir patūsint...

Antrasis,tai Norden Wave vakarėlių serijos koncertas Vilniuje,Lofte.Ten tai išvis,nurautas reivo tūsas turi būt...Vien dėl Golden parazytų verta eiti,o plius dar pasirodys tie,kur įdėjau pirmą dainą...Nesveikai gerai turėtų būt.Aš manau,kad bilietą nusipirksiu ir tiesiog vienas pats pareivuosiu,nes nelabai tikiu,kad rasiu kas norėtų su manim nulėkt...Bet jeigu ką,tai rašykit.

aha,toliau
Taip mintyse pagalvojau,pasiskaičiavau,kad per Gruodžio mėnesį Vilniaus mieste(reiškias greitkelių neskaičiuoju) pravažiavau apie 500-600km...neblogai.Dabar grįžęs jau prasukau apie 100km.Jau Vilnius yra saviakas man...Apie Kalvarkes jau išvis patyliu,jeigu atims teises,tai būtent toje gatvėje..Bet nelinkėsiu sau blogo,o linkėsiu ir toliau taip pigiai,saugiai ir daug važinėti.
Mano misija gal ir kvaila,bet su idėja.Idėja tolima,bet...Jai reikia ruoštis nuo dabar.Esmė tokia,kad noriu sukaupt kuo didesnės patirties vairuojant automobilį,kad kai turėsiu savo šeimą,tai galėčiau saugiai gabenti savo vaikus,o žmona manimi pasitikėtų.Aš manau,kad patirtis vairuojant ateina ne su metais,o su pravažiuotais kilometrais.Kas iš to,jeigu tu pasidėsi tas teises į lentyną,reikia važinėti,kad ateitų ta patirtis įvairiose netikėtuose situacijoje.

Šių dienų realijos.


Ramanausko ir Račo dvikova.
Kažką rimto reiktų parašyt šia tema,bet ką čia ir bekalbėt,kai viską patys žinot.
Bet taip,tai man įdomu viską sekti,įdomi situacija bent man.Nuo pat to Ramanausko posto feisbuke iki jų abiejų dvikovos pas Jakilaitį.
Ech,ta srutų duobė...Manau,kad ir aš į ją pateksiu ir man ph,smagu bus.

Bet juk išties,tai už jų stovi kur kas galingesni ''pilkieji kardinolai''


Tai va,mano mielieji,pririnkau visokių dainų,išsirinkit vieną ir paskaitykit paskutinę mano pastraipėlę apie meiles ir seiles...



1.Swegeriams

2.Tusofčikams


3.Swegeriams tusofčikams


4.Rusiškos muzikos megėjams


5.Prie romantikos kuriuos traukia



Tiesiog norėjau pasidžiaugti savo draugais.
O norėjau pasidžiaugti jais ir jų antrosiomis pusėmis.Kažkada reikėjo pakalbėt apie tai...
Pirmausia va Mazalas ir Agnė.Ilgai jie draugauja,pamenu dar prieš porą metų ans mane,vyresnį mokė netgi...Juokingai skamba,bet ten tokį gerą dalyką vieną pasakė,tai užskaitau.
Toliau,tai Matas ir Gabrielė.Na,visko ten pradžioje buvo,nuo to laiko kaip ir nebesam draugai,o tik pažįstami,ir triperiai dingo.Na,bet,o,kad,tačiau dabar,jau po beveik dviejų metų žiūriu į juos ir džiaugiuosi,kad rado jie vienas kitą ir nereikia jiems kitų.Ir išties,o ko daugiau reikia?
Rytis su Viktorija.Na, krovė kažkas ant jų,na,bet jie juk vienas kitam idealiai tinka.Ledas ten,o ne pora.
Ernestas ir Laura.Na,turbūt palyginus,tai šviežiausia pora,bet kiek matau iš šono,tai yra tų lepsusų,bet išgyvens ir pasijuoks iš to,o šiaip,tai viskas gerai.
Ir dabar jau mano favoritai-Liutauras ir Monika.Tie tai perfecto,kaip jau atrodo dešimtmečius kartu gyventų.
Man tai patinka tas jų bendravimas ir tas toks socialinis gyvenimas,kiek pripasakojo visko ir kiek veikia jie kartu....

Aišku,galėjau ir daugiau apie jus parašyt,bet dar išlepsit po to...

Tiesiog jūs man visi,kaip Lilės ir Maršalai atrodo iš HIMYM,o aš tas Tedas Mosbis...


1 komentaras:

  1. Pats savo laikais, savo blog'e rašiau apie vairavimo patirtį. Gal kiek norėčiau sukonkretinti tavo pasakymą, kad patirtis ateina su kilometrais. Jo, ok, ji ateina su kilometrais, bet jei tie kilometrai bus pravažiuoti pirma pavara, ar deginant sankabą, tai irgi... anokia čia patirtis? Svarbu, kad patektum į visokias situacijas(tiek tyčia, tai čia su rankiniu ar pan., kai pats iššauki, tiek netyčia), tada susiformuos refleksas, kuris padės išvengti nemalonumų.
    Saugių kilometrų.

    AtsakytiPanaikinti