2013 m. vasario 3 d., sekmadienis

i count to ten again and holiday is over as well

Taigi,kas įvyko per paskutines atostogų dienas...



Palikau jus paskutinę sausio dieną,rašiau,kad lėkiu į klubą...
Na ką,prieš klubą visi susirinkom pas Viką virtuvėje,buvo žiauriai smagu,taip viskas buitiška ir kartu malonu.Labai patinka man tokie pasisedėjimai.Šimtą kart geriau,nei į klubą lėkt...Ir nenorėjau aš į tą klubą,galėjom sėdėt ten ir viskas būtų buvę liuks...Taigi,pajudėjom link klubo...Sustabdė policija ir išrašė baudą už tai,kad Janytės mašina be TA...Atlėkėm į klubą.Nėra realiai ko pasakot,nėra ko prisimint ir šiaip nieko.Buvau žiauriai pavargęs.Parvežė mane pusę 5 ryto.

Vasario 1 - penktadienis

am...Kaip visi žinote buvo ypač graži ir pakankamai šilta diena,bet...bet pramiegojau iki 15h dienos...nu super.Daugiau niekada nebevarysiu į klubus.Nebent dar Exit'ą pabandyt noriu,bet šiaip viskas,su tuo baigta.Ne man tokie dalykai.Užteks jau.
Užbraukiu brūkšnį ir judu toliau.
Nelabai mėgstu tokias dienas,kai pusę dienos lovoje ir po to toks,nei 5,nei 9 jautiesi...
Nulėkiau po piet iki Lino,o jis jau nuo 7h ryto darbuojasi prie savo BMW.Liko daug dar darbo,bet svarbu,kad viskas juda pirmyn į gerąją pusę.Laukiu nesulaukiu ir pats.

Kadangi mokykloje paskelbė karantiną,tai šiandi negalėjau nulėkt paskutinį syk pavalgyti.
Ir gerai,nes kai prisimenu jos skambučių melodijas,tai viskas tik dar labiau tampa ''so,so yesterday''...

Toliau,vakare pasidarėm su tėvais filmų vakarą.Niekur nevažiavau,buvau namie,su tėvais.
Žiūrėjom ''The nutcracker: untold story''.Na,žinot nežinot Spragtuko istoriją,tai nesvarbu.Esmė,kad nieka žiūrėt tikrai nesiūlyčiau,nes vaikams jis per žiaurus,o suaugusiems jis per vaikiškas,bet man patiko.Tikrai.
Įdomiausia,kad žiurkės buvo lyg reicho esesininkai.Rūbai,kalbos,elgsena...viskas kaip nacių laikais.Labai įdomi aliuzija.Net tūkstančio metų idėja palikta...

Šiame filme nusifilmavo nuostabi jaunosios kartos aktorė Elle Fanning.
Nuostabaus grožio aktorė.Manau,kad mes ją sutiksim dar ne vienam filme ateityje.
Ir mes gimę tą pačią Balandžio 9 dieną...tik skirtumas 5 metai...




Vasario 2-šeštadienis

Paskutinė pilna diena namuose...
Galvojau reiks tvarkytis trobas,bet prasmukau.jes.
Šiandiena buvo vieno mano gero dėdės gimtadienis.Turėjau mintį ką padovanosiu,tai nulėkiau iki Klaipėdos pabaigt daryt dovanėlę.
Pasistačiau labai krūtoje vietoje šalia Akro...
Alia beemwy wannaby

Tėčio skulptūra...

Toliau-dienos topas-naujas puspaltis.
Turbūt mane visi žinote ir atpažįstate iš mano juodo ilgo palto,kurį jau nešioju trečią sezoną...
O koks brangus man tas paltas.Gal dėl to,kad pirmas?
Kaip aš gerai pamenu,kad mes jį pirkome Ispanijoje,Saragosoje,kai mano sesuo ten mokėsi,o mes buvom atvykę rudenį jos aplankyti...O tada,tą patį rudenį mane išrinko mokyklos prezidentu ir aš pirmą syki jį apsivilkęs atėjau į mokyklą...O,kad būtumėt matę klasiokų veidus.Nors syki padariau įspūdį jaunimui,kurio jau nebenustebins niekas...Ir nuo tada aš su juo niekur nesiskyriau,visur mane pažindavo iš solidaus palto...
Ech,ko tik nebūta jo kišenėse...BMW,Lexus raktai...Cigaretės ir...
Bet viskas dėvisi,taip pat ir mano paltas.Nebežvilga jis taip kaip ankščiau,nebeglunda jis taip gerai prie manęs kaip ankščiau,bet jis visa dar mano...
Ir nupirko man šiandiena naują puspaltį,o jis toks nuostabus...Gražus ir pasiūtas it man..
Mama sako,kad jau tą senajį paltą reikia išmest...Ir gaila,ir kartu reikia judėt į priekį.
Senasis paltas yra vienas iš mano senosios istorijos paskutinių mochikanų.Dar iš tų laikų,kai buvau kietas.
Turbūt iš senųjų atributų liko piniginė ir telefonas.Visa kita jau kvėpuoja Vilniumi.





Po piet nulėkiau pas dėdę pasveikint su gimtadieniu,pakalbėjom,pabuvom...Sutariau,kad surinks senas įdomias nuotraukas-labai laukiu.
O dabar...Dabar aš sėdžiu vienas,bet kartu ir ne vienas - vėl Lijo.
Pilnas žmonių.Pilnas matytų veidų.Aplink matyti žmogeliukai.Ir aš,su kavos puoduku rašau šį įrašą.
Ne,mano paskutinis vakaras Gargžduose taip nesibaigs.Dar pusvalandis ir aš lekiu susitikt su Linu,apžiūrėsiu kiek surinkos savo BWM ir aptarsim jo studijas,jo galimybes ir norus...
O čia,labai gera,nes daug gražių žmonių aplink mane ir su vienu ypatingu čia susirašau,groja gera muzika mano ausyse.Ne taip ir blogai čia.

Kadangi jau ryt važiuoju į Vilnių,tai ta proga papasakosiu kodėl ne su savo mašina važiuoju.
Ogi,jeigu pamenate,mes su tėčiu savo automobilius pardavėm vienu metu.Aš iškart paėmiau Yarį,o tėtis ilgai rinkosi iš JAV automobilį,o po to jis ilgai keliavo ir grįžo kaip tik per atostogas.
Bet,visgi dar jį reikia sutvarkyti,tad aš palieku savo auto važinėt tėčiui,kol jis susitvarkys savo...Na,mėnesiuką tai būsiu be auto.Sunku,nes jau pripratau...
Viso pačiame Vilniuje jau nuvažiavau apie 2000km...

Kad susidarytumėt vaizdą,tai įdomumo dėlei įmetu kokią tvarko tėtis mašiną
(foto iš interneto,vairas pas mus teisingoje pusėje)

O Lino bus tokia

Pažadu,kad kai bus abi gatavos,tai įmesiu tikras nuotraukas




Ar jūs galėtumėte pasakyti,kad ši mergina tarnauja mechanizuotoje pėstininkų brigadoje ''Geležinis vilkas''?

Pirma ir aš nepatikėjau,bet visko būna.

Pagarba.


Tai va,išlėkiau iš Lijo,susitikau su Linu ir aptarėm jo mokslus,perspektyvas ir panašiai.Ateinantį savaitgalį atlėks jis į studijų mugę Vilniuje.
Grįžau namo,pradėjau krautis daiktus vėl...Ech,nemėgstamiausia dalis išvažiuojant ir parvažiuojant.
Taip ir viskas,eina paskutinė valandos namie.Sekmadienį jau atgal.




Ir štai-sekmadienis-Vasario 3-paskutinė atostogų diena...
Kaip ji man atrodė toli,ypač nuo tos dienos,kai sausio 3 atlėkiau mokytis sesijai...
Topinė frazė-kaip greit bėga laikas...
Jau ryt prasidės naujas semestras,nauji darbai...

Šiandiena tiesiog bandžiau išsimiegoti,bet nesėkmingai,kažkokie košmarai sapnavosi...
Atsibudus dar greit aplėkiau Gargždus,su visais atsisveikinau ir dabar sėdžiu namuose,laukiu pietų ir laukiu kada po piet atvažiuos klasiokas ir aš vėl pajudėsiu į Vilnių...
Realiai,tai yra pirmas kartas,kai taip nesinori į Vilnių.Aišku,visko pasiilgau,bet vis tiek...Gera čia namuose.
Nežinau kas yra,bet jaučiu kažkokį negerą jausmą ir su nerimu laukiu to važiavimo.Vat realiai ko labai bijau,tai,kad netilps daiktai visų mūsų...

Bet jau viskas.Aš Vilniuje.Viskas tilpo.Kaip ir visada,kelionė buvo įdomi ir neprailgo.Be problemų.
O Vilnius...toks jau nežinau,nu ne savas,bet ir jau nebera to 'oho' ir atrodo,kad tik vakar jį palikau...
Barake kažkaip nėra jokios romantikos.Šilta nėra,o ir vienam kažko liūdna...Atpratau būti vienas.

Vienas geriausių Foje albumų


Dabar taip sėdžiu ir galvoju kaip gaila,kad atostogų metu nesusitikau su kai kuriais žmonėmis...Realiai,tai turėjau dar su 6 žmonėm susitikt,kad būtų rami dūšia.
O ryt...ryt jau į paskaita.Ko labiausiai nenoriu,kad visi kalbėjau apie jau senai praėjusią sesiją...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą