2013 m. vasario 15 d., penktadienis

Kai širdis traukia,kojom neatsispirsi...

Nežinau.Tikrai nežinau kur mane ta širdis traukia.Ji labiau drasko mane.Ir tiesiogine ir netiesiogine prasme.
Naktimis skauda,kad tenka ir vaistų išgert,o dienomis ji drasko savo pareiškimais apie ateitį.

nežinau geresnės dainos šiai dienai,šiai savaitei ir viskam kas sukasi aplink mus

Visa savaitė ypač žiūrint į pasaulio ir Lietuvos įvykius keista,įdomi ir gal išsikrtinė?
Popiežiaus atsistatydinimas,Ūkio banko griuvimas,Užgavėnės,Valentino diena,Šimtadienis,Meteoritai skriejantys prie pat žemės ir Lietuvos nepriklausomybės diena ir...


Antradienis - 12 - Užgavėnės

Realiai,tai pajutau tai ir prisiminiau tik vakare vėlai grįžęs iš paskaitų.Buvau visiškai pamiršęs.Nei vieno blyno nesuvalgiau.Priminė man po baraką besiblaškančios alia žydukės studenčiokės...
Antradienį apturėjom matematikos paskaitą ir seminarą...Vien tas žodis - matematika...

Trečiadienis - Vasario trylikta

Rodos diena kaip diena.Kaip ir turėtų but eilinė.
Paskaitos ryte,po jų kavos puodelis su kursioku ir ateities planų aptarimas.
Grįžti į baraką,pasidarai valgyt,susiruoši,susitvarkai,pradedi galvoti apie vakarienę.Buitis.
Ir netikėtas skambutis.Išlėkiu,išbėgu.Atsiduriu kur reikia.Ir ten žinia,panaši į tą,nutikusią lygiai prieš 5 mėnesius.Ir nežinau kur pult.Nieko neturi aplink save.Užplūsta visokio tipo mintys.
Pasakysiu tik tiek,kad žmogus pasijaučia labiausiai vienišu dviem būdais: Kai esi dideliam mieste vienas,o aplink tave šimtai žmonių ir kai esi vienas tada,kada tau labiausiai reikia artimo žmogaus.

Grįžtu.Išjungiu mintis.
Pasigaminu valgyt.Nuo šiandien pradėjo rodyt HIMYM pirmą sezoną per TV6...Pažiūriu,pavalau,parsisiunčiu naujausią seriją,irgi pažiūriu...Kažkokia harmonija vyrauja tuo metu.


Ketvirtadienis - 14 Vasario - Valentino diena

Mano Valentino dienos daina


Ryte apsirengiu.Aš žinau,kad dviprasmiškai,nes tai gali ir reikšti viena ir kitą.Sako pasipuošiau,alia į kokį pasimatymą.Kurgi ne.
Vėlai atsikėliau,bet spėjau susiruošt ir patekt į ankstyvą autobusą,jokių grūsčių.

Turėjom 6 valandas Socialinių poreikių paskaitų...Buvo kita dėstytoja.Jų išviso 4 ir jos mainysis tarpusavyje.
Pirma paskaitų dalis man patiko,bet po to tie darbai grupėse...hm,nežinau,ne man jie...kaip kokiam projekte pasijaučiau.

Baigėsi paskaitos.Savaitgalio pradžia ar ne?Dar keletą reikalų centre atlieku ir laukiu autobuso stotelėje...
O ten...Ten tai,dėl ko ir man patinka Valentino diena.
Nes ten gyvenimas eina gyvenimas...
Su vėluojančiais autobusais ir į juos bėgančius pusamžius vyrus su raudonom rožėm.Su merginom laikančiom gėles ir kalbančiom apie vakaro planus.Vaikinu,kurie kalba telefonu ir juokiasi š tokių švenčių,bet jų balse girdisi,tai,kad jie viduje verkia...
Išlipus iš autobuso kulniuoju į parduotuvę,o ten...
Ten moteris kuri perka tris buteliu raudono šampano.Mergaitės,kurios perka ledų ir šokolado.Ir nupeipusios raudonos rožės kibiruose...
Tokia ta mūsų Šv.Valentino diena.

Grįžtu barakan ir prisimenu,jug rytoj mano buvusioje gimnazijoje šimtadienis...
Am,ir apėmė tokia kaip ir nenostalgija,bet nenuvaldomas noras prisiminti būtent tą jausmą,kokį jaučiau lygiai prieš metus ar du pats.
Kai rengėm patys šimtadienį,tai porą savaičių negrįždavau namo be 8h vakaro...
Kai jau turėjo būt mums šimtadienis,prisigalvojom patys reikalų,kad tik negrįžti namo...
Taip ir buvo,paskutinį vakarą prieš šimtadienį dar mes mokykloje šokom ir trypėm iki pats 21h vakaro...

nes alia ir repetavom

ir koncertinė versija

perliukas iš šimtadienio

Ir tiesa sakant gal ir pajutau kokį 20proc.Susirašiau su rengėjais,palinkėjau sėkmės.Susirašiau su porą dvyliktokų.
Apie mums rengtą šimtadienį esu jau rašęs.Apie mūsų rengtą šimtadienį tik užsiminęs,nes tada dar nerašiau savo blogo.
Iki pat rugsėjo pirmosios Vilniuje norėjau likti mokykloje ir sugrįžt į šimtadienio rengimosi laikotarpį 11klasėj...Dabar to nebenoriu,dabar tik ypač džiaugiuosi tuo laikotarpiu.Šviesiausi ir geriausi prisiminimai.
Gal kada paraleliniam pasaulyje ir nusikelsiu trumpam ten atgal...
Kas dar man labai mintyse stovi,tai mūsų šimtadienio dieninė dalis...Viena kart gyvenime taip būna.

Jutubeje egzistuoja tik vienas musų rengto šimtadienio video,kuris man yra ypač svarbus.
Aš tą dainą moku atmintinai nuo A iki Z.Ir minsyte dainuoju brisdamas per pusnis.
Vien tos emocijos.


O šį mūsų klasės video esat jau visi matę,bet manau,kad dar jo ilgai niekas nepraspjaus.


Na,užteks seilėtis apie senas dienas.Judam toliau.
Taigi,visgi buvo ta Šv.Valentino diena.
Pirmą syki aš ją užskaitau.
Manau jeigu šis žmogus skaito mano blogą,tai supranta kodėl,nes na,tikrai gavau pakolkas per 20metų per Valentino dieną geriausią dovaną.Nors ir ji nesusijusi visai su tuom,bet vistiek geriausia.
Liaudiškai tariant,tai pamatęs pats iškritau iš kulnų...Neapsakomas gėris ir grožis.Bet aš jau tai sakiau.


Na,ir Vasario 15 - penktadienis

Mūsų mokykloje šimtadienis.Aš čia pusplikis sėdžiu prie kompo,nes vakare lėksiu į Liutauro gimtadienį.
Pasaulyje krenta meteoritai ir visokie kitokie dalykai.Vakare bus gimtadienis,o gal ir pasaulio pabaiga...
Na,vėliau aprašysiu kaip viskas baigėsi.

Tik tie meteoritai...apsikokočiau pamatęs...Tikrai pagalvočiau,kad atėjo pasaulio pabaiga


Pertraukėlė.

barakas nemiega









Harlem Shake'ų turbūt kelt nevertą,nes jau visi matėt?



Ir apie modelius...Priėmė į draugus fb,bet visiškai jokio noro rašyti jai.Kažkokia atgrasi ji man.Turiu daug geriau kam parašyti,negu jai.

O šiaip,tai va,straipsni apie ją ČIA 
Paskaičius ir pažiūrėjus foto atrodo ''tobulas žmogus''...




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą