2013 m. kovo 26 d., antradienis

bet tai kai viskas nervina

bet tai kai...


Visi nervina,nes visi bbd.Ir aš ant jų bbd.Gaila,kad jie neskaito mano blogo,nes tada žinotų,kaip aš ant jų bbd.Žodžiu bbd.


Kovo 22
Žodžiu,tai buvo visai fun diena...Pabuvojau visose trijose didžiausiose Lietuvos miestuose.
Dėl ko labiausiai džiaugiuosi,tai,kad pirmą syki teko aplankyti Kačerginės nemuno žiedą.Iškart pasijautė ta lenktyninė dvasia.

Kovo 23

Iš pat ryto su mama lėkėm į Klaipėdą.Labai gražu ten šeštadienio rytais,šiek tiek pasijaučiau lyg senais,gerias laikais,kai lankiau istorijos papildomą...
Apsipirkau pagaliau naujų rūbų,bet neradau džinsų.Čia pati didžiausia koronė man-ieškoti džinsų.Turbūt nėra tokių,kokių norėčiau...

Teko po to lėkti ir į Salantus...Sako,kad ten dar tankas stovi,bet nemačiau jo,o šiaip,tai graži labai jų bažnyčia ir įdomus kažkada buvęs kino teatras...

Fotoreportažas




Be to,tai dar buvau sendaikčiuose ir nusipirkau ženkliuką su Volga ir geras dėdė padovanojo knygą...


Vakare su keturiais klasiokais lėkėm kavos į coffee inn'ą.Tam tikra prasme keistas vakaras.
Tą diena prasukau apie 250km

Kovo 24
Didžioji tvarkymosi diena.Pradėjom tvarkytis Velykoms.

Po piet nulėkiau pas dėdę,apkalėjom apie Volgą,apie autokrosą.Mldc.

Vakare su Mazalu ir Modžiu nulėkėm į Lijo pasėdėt,parodė kaip reik Instagramint,tai va,ir aš dabar pradėsiu...Po filmą pažiūrėjom.

Kovo 25

Kėliausi anksti ir ėjau valyti automobilių.Pirmą išvaliau mamos,o po to savo.
Truputi atsigavau,nes jau nervai imdavo kai įsėsdavau į tą nesąmonę ant 4 ratų ir ten pilną dulkių ir purvo...

Visą dieną buvo toks kvailas oras,kad negaliu,tik vakare susirnomalizavo,tai nuvažiavau nusiplauti savo mašinos...

O po to atlėkė 4 draugai ir pasedėjom,pakalbėjom,pažiūrėjom tv...vis geresnis pirmadienio vakaras...



Kovo 26

Nuo pat ankstyvo ryto supratau,kad šiandiena bus perfecto oras.Ir buvo.
Vienu momentu buvo iki +7,o šiaip laikėsi apie +5 ir saulė,be jokio debesėlio.Nulėkiau nuplaut mamos mašiną,tai pralaukiau eilėj 1,5h...Po to visą popietę prastūmiau su Linu,nes jam buvo įskaitos,o turėjom bendrų reikalų,tai po to nulėkėm sužinot rezultatų - 20 iš 20.super,net aš tiek negavau.

Grįžau namo ir šiek tiek pafotkinau mamos ir mano mašinas.
Užsiklijavau VU ir Solorinos lipdukus ant tajotas.






Ir šiaip pora foto




2 komentarai: