2013 m. kovo 15 d., penktadienis

Kol grojo mūsų džiazą,tol visi nusirengę šoko

Šis įrašas bus ilgas...ilgas kaip patys žinot kas.

Tiesiog atėjo štilis.
Esu ant slenksčio,jeigu dabar neparašysiu įrašo,tai gali būti,kad niekada taip ir daugiau nebeparašysiu,o parašyti neturiu,nei jėgų,nei noro,nei laiko.Bet po to galiu labai gailėtis...

Paskutinis normalus įrašas buvo Vasario 26 dieną...Bijojau,kad nenutiktų taip,kad neparašysiu visą mėnesį.
Dabar labai pačiam skaudu,kad atidėliojau,nes pramečiau labai daug detalių ir jeigu dabar jų nepamenu,tai vargu ar vėliau prisiminsiu aš jas...

Ir šiandien man taip skauda,kad net šampanas nepadės...


Taigi,pradėkim...

Dieve mano,nieko nepamenu.
Atmintis kaip auksinės žuvelės.Traukia max 7 dienas.

Vasario 27-Išvyko mano kambariokas,likau gyvent vienas.
Vasario 28 - paskutinė kalendorinės žiemos diena...Lygiai 6 mėnsiai kaip gyvenu barake,Vilniuje.
Pamenu,kad tomis dienomis tvoskė saulė ir jau atrodė tuoj tuoj bus pavasaris...

Kovo 1
Štai šią dieną pamenu.
Buvo pavasarinis apsikuopimas.Tik atsikėlus ir iki pat vakaro tvarkiausi savo kambarį.
Tvarkiausi kokias 4-5 valandas...Buvo faina.Tiek visko apžiūrėjau,apsitvarkiau,išmečiau šiukšlių,persistačiau ir susitvarkiau kambarį ir kokius 4 maišus šiukšlių išnešiau.Ne tiek kiek susikaupė,o kiek išmečiau stalčių turinio,dulkių ir šaldytuvo turinio...

Rezultatas:


Vakare atlėkė Mazalas,aprodžiau baraką ir kartu nulėkėm į centrą,išgėrėm kavos...
Išlėkė jis tą vakarą pavakarieniauti su savo broliu,sese ir jos vyru.Kažkaip naturaliai supavydėjau tokios gausios šeimos kompanijos.Ir man norėjos savo.

Kovo 2

Oras-fantastika
Vilniuje vyko Kaziuko mugė,o kadangi aš visad dalyvauju centre vykstančiuose renginiuose,tai ir čia apsilankiau.
Šventė mano galva buvo bent pagal plotą,tai du kartu didesnė už Jūros šventę.
Pirmą kart buvau tokioje normalioje Kaziuko mugėje...
Bendras prekybininkų ilgis,tai net neįsivaizduoju koks...Per 3 valandas apėjau kokį 80proc prekybininkų...
Bet buvo verta.
Fotoreportažas.

šita ekspozicija buvo įdomiausia

Po viso to susitikau su nuostabiom klasiokėm Greta ir Raimonda.
Greta parodė Vero cafe kuriame nesu buvęs ir kurio net nežinojau.Smagiai pasėdėjom,paplepėjom.Labai man patiko.
Išeinant sutikom Andrelį po 40metų....

Kovo 3
Tikrąja to žodžio prasme grįžo žiema...Sniegas,pūga,vėjas...Nekišau niekur nosies...

Kovo 4
Prisidėjo ir prasidėjo naujos paskaitos.Nuo dabar bus Pirmadieniais ir trečiadieniais dar turėsiu Akademinę ir dalykinę komunikaciją.Šiaip tai užskaitau šias paskaitas,nes jos tikrai pravers gyvenime.Ir dėstytoja tokia maloni.Žodžiu,manau bėdų nebus.

Kovo 5
Prasidėjo skambučiai dėl Opelio...Skambino ir skambino,skambino ir skambino...
Vienas toks rimtas buvo,senukas...
Vakare buvo matieka,tai jetau,jetau...kaip aš laukiu kada ji baigsis...nesugebu susikaupti.

Kovo 6
Anglų kalbos paskaitoje turėjau parengti pranešimą,tai pasirinkau temą ''Kodėl reikia turėti socialinį gyvenimą internete''.
Manau,kad įdomi tema,nes daug kas pliurpia,kad alia per daug sėdim prie kompų,o aš viską išverčiau į tai,kad verta sėdėt,nes tai turi pliusų.
Kadangi paminėjau ir savo blogą,tai dėstytoja labai susidomėjo ir paprašė blogo nuorodos ir sakė paskaitys mano blogą...Super.

Po paskaitos paskambino senukas ir sutarėm,kad aprodysiu Opelį.
Nulėkėm su Liutauru jos nuplauti,o po to pasukom pas jį.
O ten,ten toks labai maladiec seneliukas ir jo draugas mechanikas.Tai mes sužaidėm taip,aš ėmiausi mechaniko,o Liutauras seneliuko,tai visame kame gavosi viskas labai geras.
Visą mašiną ištampė,daug kalbėjom,pasivažinėjom ir ką.Pasiderėjo kainą ir vsio,sukirtom rankom ir Opelis parduotas.Rytoj sutarėm perrašyti.
Ta proga aš nusivežiau Liutaurą papietauti.Dabar tikrai juo bus galima pasitikėt ir jis tikrai bus mano piršlys.

Kadangi į Vilnių buvo atvykusi mano mama,tai susitikau su ja ir su sese ir visi nukeliavom į vestuvinių suknelių saloną išrinkti sesei suknelės.
Buvo super.
Primą syki teko pabūt tokioj studijoje.
Ir su viena ir su kita suknele sesuo atrodė puikiai,bet pirmoji buvo pirmoji ir nutarėm,kad jai tinka toji ir viskas.Sutartis pasirašyta.Suknelę vestuvėms turime.Sesuo atrodys nuostabiai.

Vakare šventėm kursioko Emilio gimtadienį.
Šventėm Šaunioj vietelėj Vokiečių gatvėj.Buvo šiaip smagu,tik aš buvau ypač pavargęs,jėgų visai nebebuvo...O Liutauras...nebūčiau patikėjęs,kad žmogus,po tokios dienos dar tiek jėgų turėtų.Nieko negėrė,o buvo vakarėlio siela ir linksmas it nežinau kas.

Išėjus randu visą ''nujobintą'' Opelį...shit happens...



Kovo 7
Atsėdėjau vieną paskaitą pas pačia mėgstamiausią dėstytoją šį semestrą
Labai gaila,nes ji daugiau nebedėstys mums...

Išlėkiau su Opeliu paskutinį syki ir atidaviau ją šeimininkui...
Susitikau su mama ir pajudėjom namo,ilgajam savaitgaliui...O grįžom nes su bet kuo,o su BMW.Super kelionė.

Namuose buvau 16h ir taip pradėjau savo ilgąjį savaitgalį...

Paslapčiom apsipirkau gėlių

Kovo 8 Labiausiai tinkanti šiai dienai daina
Moters diena.
Pasveikinau mama.
Išlėkiau į mokyklą,o joje vyko Kovo 11-ąjai skirtas protmūšis...Mane pakvietė į komisiją...Sutikau ir pasigailėjau.
Fui,negaliu,knisa mane ta mokykla.Nebepatinka man ten maistas,nebepatinka man ten būt.Neberandu dėl ko ten važiuoti.Nesakau,kad nebevarysiu,bet jau fuj,užteks ten grįžinėt man ten.
Prabuvau tris valandas ir išėjau toks išsunktas,kad fe...

Po to nutariau važiuot pasveikint močiutės ir kūmos.
Reikėjo gėlių.
Užėjau į tą gėlių saloną,kuris yra naujausias Gargžduose,priešais senukus,vietoj fotoatelje.
Na ir ką galiu pasakyt.Suprantu,kad čia skaito mano sesuo,gal kartais mama ar dar kas...
Bet vis tiek...
Jeigu tik būčiau vyresnis...Jeigu tik būčiau vyresnis,tai tikrai savininkę pakviesčiau išgert kavos...Nesvarbu,kad parduotuvėje nebuvo nei vieno kliento,o dirbo dvi pardavėjo,bet vis tiek,kaip mane ta sąvininkė aptarnavo ir kaip pakalbėjom su ja maloniai.Retai taip būna,o gal ir nebūną.O ir visai jauna ji.Kokių 32.

Tada pasveikinau močiutę ir kūmą,o tada su Linu pajudėjom Gargždų gatvėmis su jo BMW...
Neapsakomas jausmas...Davė pavairuoti,tai vos nepraskydau....
Ta trauka...Ta nežmoniška trauka.
Noriu.

Dalinuosi jo BMW foto

Vakare sutariau lėkti su Porkiu.
O nulėkėm pavalgyti į MC,o po to į terminalą.Senai ten bebuvau...
Po to kur ne kur nulėkėm pas Skaistę...
Aš jau senai pastebėjau,kad ta mūsų trijulė gerai sutaria.Aš,Porkis ir Skaistė.Būtume ankščiau susijungę,tai oj būtume prikrėte dalykų.Šokiai mus sujungė.Ir gerai.Labai gerai.Dabar yra pas ką grįžti ir pabūt Klaipėdoje,centre pas kažką bute.

Kovo 9

Prastūmiau tą dieną tvarkydamas namus,o vakare lėkėm su tėvais į pusseserės gimtadienį.Na,visgi 30 metų jai...
Primetat..mus skiria lygiai 10 metų...ach...Kai man bus....,tai jai bus.....

Geras vakaras buvo.Buvo žaidimų,buvo pirtis,buvo daug smagių pokalbių.Užskaitau visu 100proc.

Mano naudai buvo pritarta mano sumanymui vienam,bet apie jį vėliau...

Vežiau į Palangą pusseserės pusbrolį,tai su juo pakalbėjau.Jis programuotojas ir aptarėm planus puslapio vyriskassolidarumaslt.lt įkūrimui ir įgyvendinimui.Super,gal ledai pajudės.

Kovo 10
Sekmadienis ir viskas tuom pasakyta.
Sekmadienis yra pati kvailiausia diena savaitėje ir nesvarbu ar rytoj laisvadienis ar ne.
Nu,bet jau tokia durna diena,kad negaliu...

Kovo 11
Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo diena.
Taip,aš patriotas ir turėčiau čia gražias dainas įkelt,lozungus kalbėt ir taip toliau,bet...ne žodžiai,o darbais tėvynę mylim.
Kas gaila,kad nebuvau Vilniuje ir nepamačiau tautinės eisenos.

Daug ruošiausi,daug kroviausi,gavau mašiną ir pajudėjau link Vilniaus.
O kelionė ilga ir daug minčių ateina į galvą.Išgirdau naujausią Ievos Narkutės dainą ir vos neapsiverkiau...Nežinau kodėl...Gal žinau.
Išvažiavau iš saulėto pajūrio,o Vilniuje ir vėl sniego iki kaklo...ech...pavasaris...Jau skauda.


Kovo 12

Antradienis atrodo kaip pirmadienis.Muzikinė diena.
Andrius Mamontovas paskelbė savo koncertų datas.Ten gros Foje sąstatas.Tai bus paskutinis kartas,kai bus įmanoma pamatyti Foje vienoje vietoje.Gal dabar ir kažkaip kvailai skamba,bet jeigu to nepamatysiu,tai gailėsiuosi visą gyvenimą.Patariu jums irgi apgalvoti.Aš ten būsiu.

Perkėlė mūsų autobusų maršrutus iki Birželio vidurio ir arkikatedros į kudirkos...Reiks daugiau eit,bet nieko.Kaip tėti sako,tai pamatysi kaip pavasarį su pasišokinėjimu eisi per Vilnius senamiestį.

Po piet buvo susitikimas su Ieva Narkute,susirašiau su ja per FB,tai sutariau,kad ateisiu ankščiau ir gausiu jos albumą.Tai va,atėjau ir nusipirkau jos albumą ir gavau jos parašą su palinkėjimu.Nuostabu,bus ką vaikams parodyti...Šaunus žmogus.
Lėkiau į paskaitas.
Pirmą kartą matiekoje kažką supratau.Valio.
Po jų buvo susitikimas su mūsų katedros vedėja.Jaučiau,kad nepatikau jai,bet ką padarysi.
Po to,kad ir jau vėlokai buvo,bet nulėkiau pas sesę,ten pakalbėjom fainai,gavau vakarienę ir jos būsimas vyras(įdomiai skamba) parvežė mane namo.

Kovo 13
Per akademinę komunikaciją reikėjo per 1 minutę save prisistatyti.Manau pavyko,galite tai pažiūrėt čia
http://www.youtube.com/watch?v=1Tue6w8iKYQ&feature=youtu.be


Kovo 14
Po paskaitų lėmė su kursiokai pavakarot pas Mortą.
Buvau ''liūdesys''

Kovo 15
Laisvadienis.
Pradėjau ruoštis anglų testu ir pagaliui susiruošiau rašyti blogą...ech...nelengva buvo.
Bet tai jau praeityje.

Pririnkau jums muzikos,fotkių ir šiaip informacijos,tad...
...Enjoy










Vaivorykštės gimnazijos šimtadienio filmukas

Simpsonų short movie,verta pažiūrėt

Šių dienų realijų reklama


Štai kaip atrodo mano BMW dabar

Turbūt matėt,bet va,pirmieji Karklės ir Galapagų line upai



O čia šiaip,iš mano gyvenimo

















p.s.Ką reiškia tas pavadinimas?
Paklausykit naujausio Ievos Narkutės albumo vienuoliktą dainą...

2 komentarai:

  1. Džiaugiuosi, kad po šio blog'o įrašo tavo naršyklė vėl taps normali ir nebeturės atidarytu 100 langų viršuje. Šaunuolis, Liūdesi.

    AtsakytiPanaikinti