2013 m. kovo 17 d., sekmadienis

Mano projektai(1)


Taigi,norėjau truputi įterpti kitokį įrašą ir pajudint blogo ledus.

Pavadinimas ir viską pasako - Mano projektai

Mano projektai,tai įrašų ciklas kuriuose pasakosiu apie esamus ir būsimus mano projektus mintyse,ant lapo ar kur apčiuopiamus.
Šiuo metu mano galvoje sukasi du projektai:
1.Volga
2.Lietuvos autokroso istorija

Kad būtu paprasčiau ir suprantamiau,tai pradėkime nuo pirmojo.

1.Volga
Kad nekiltų nesusipratimų,tai kalbu būtent apie tokią Volgą


Prie 3 metus,likus mėnesiui iki 17 gimtadienio pradėjau domėtis GAZ 24 Volga automobliu.Man jis labai patiko,jo formos ir tas senumas ir maža jos kaina.
O kaip viskas prasidėjo?
Būdamas 10klasėj ir turėdamas savo numylėtinį oranžinį motorolerį aš su juo po pamokų nulėkdavau į garažus netoli turgaus,kur visad sutikdavau tokį senuką,kuris valydavo savo Volgą.Jis man daug papasakojo,leido pasedėt ir nuo to momento aš ją įsimylėjau.Tai pakolkas per visą mano gyvenimą geriausiai matytą išlaikyta Volga.
Nuostabi.

Aišku,žinojau ir supratau,kad tuo met man ją turėti per anksti ir tėvai man jos nepadovanos,bet pasipasakojau tėvams.Aišku tėtis tik nusišypsojo,nes jo nė velnio netraukia seni kledarai,o mama tik pasijuokė ir papasakojo,kad per jų vestuves močiutė buvo užsakiusi dvi baltas Volgas,tai ir dabar prisimena kaip ji visa lingavo...

Vienintelė foto iš vestuvių,kur matosi Volga


Bėgant metams Volga buvo užmiršta.Ypač po metų,kai įsigijau BMW ir spjoviau į visas kitas markes...
Bet Volgos mintis iškilo vėl tada,kai pardaviau savo BMW.Tada mama juokais pasakė:ar tik Volgos nenusipirksi.Tada pasakiau ne,ne...tikrai ne.
Ir nenusipirkau,nes nusipirkau gaidy,bet nesvarbu.

Bet viskas pasislinko šį pavasarį,kai mano šaunaus švogerio dėka viskas pajudėjo į priekį.Jo dėka uždirbau pinigų ir dabar galiu drąsiai svajoti apie antro automobilio pirkimą.
Laužiau galvą nemažai.Galvojau kokį nors BMW pigų pasiimt,gal kokį klasikinį Opelį...Bet po to pagalvojau,kad kur aš juos dėsiu?Nelabai jie dar turi išliekamąja vertę.
Taigi apsisprendžiau niekur nebėgioti,netrypt ir sustot ties vieno automobilio paieškomis - GAZ 24 VOLGA.

Ir paieškos intensyviai prasidėjo.
Kas dien vartau autogidą ir autopliusą.Taip,skelbimų ir pasiūlymų yra,bet pasakysiu taip.Šiuo metu skelbimuose stovi net 17 tokių Volgų.Atrodo,kad tik rinkis...bet iš tų 17 TIK 3 vertos apžiūrėjimo.Vieną apžiūrėjau,bet apie ją vėliau.Antram niekaip nepriskambinau,o trečias yra ant klaustuko ar verta rizikuoti...

Taigi,supratęs,kad iš skelbimų nieko nebus,tai nusprendžiau pats užsiimti floodinimu internete ir skelbimuose.
Prirašiau kur tik begalėjau,kad ieškau Volgos ir ką jūs manot?
Gavau ir pats radau 10 pasiūlymus iš pašalinių žmonių,kurie parduotų savo Volgą,bet nėra įdėję skelbimų.Neblogai tiesa?
Tai va,iš tų 10,tai jau 6 pasiūlymai verti apžiūrėjimo.Jeigu spėsiu grįžtant iki namų,tai Vilniuje vieną apžiūrėsiu,o grįžtant Kaune apžiūrėsiu 2-3,o grįžus į Klaipėda,tai apžiūrėsiu dar 2.

Bet visi automobiliai yra ant klaustuko ir jie dar nėra visu 100procentu tie,kurių aš norėčiau,nes visgi daugiausiai dėmesio kreipiu į stovį ir spalvą.Na,žiūrėsim kaip čia bus...

Toliau,apie tą seneliuką kur pasakojau.Gerų žmonių dėka ir aišku facebooko pagalba aš turiu jo telefono numerį ir grįžęs namo atostogoms aš būtinai jam paskambinsiu ir jeigu jis ir nenorės parduot,tai bent bandysiu susitikt ir pakalbėt su juo.Vis tiek įdomu dabar vėl apžiūrėt jo Volga.

Toliau,kaip ir minėjau,tai važiavau apžiūrėt vienos Volgos iš skelbimų Kaune.
Nuotraukose atrodė ledinė,kai paskambinau išgyrė iki negalėjimo.

Skelbimo foto

Ką atvykęs pamačiau...
Užtrukau 10minučių ir apsisukęs daug keikdamasis išlėkiau į Vilnių...

O šiaip,tai mano Volgos viziją ''kada nors'',kad būtų tokia





Nauja dalis,tai nauja diena




2.Lietuvos autokroso istorija

Kaip viskas prasidėjo.Istorija velniškai ilga,bet bandysiu greit apžvelgt.
Mano dėdė sovietmečiu buvo vienos autokroso komandos mechaniku,o dabar,šiais laikais jis yra mūsų giminės autokroso komandos mechanikas.Komandą sudaro mano kūmą-vairuotojas,dėdė,Linas,aš ir visi kiti šeimos nariai ir giminaičiai kurie bent kiek prisideda prie šio sporto.
Taigi,autokrosas man įaugęs į kraują,per pastaruosius 8 metus,tai beveik nesu praleidęs jokių autokroso varžybų.

Tokia mintis man šovė po Kiti Gargždai atsiradimo,kad reikia susirinkt senų autokroso nuotraukų iš to dėdės.
Taigi,paprašiau dėdės nuotraukų ir jis man jas davė.Ir dalinuosi jomis su jumis.







Gal kam ir neįdomu,bet man labai.
Taigi,užsivedęs senu autokroso nuotraukų pradėjau jų ieškoti internete.Ir man pavyko.
Enjoy

















O kas apie Lietuvos autokroso istoriją?

Nutariau,kad 6 mėnesių bėgyje parašysiu išsamų ir didelį straipsnį apie Autokroso istoriją Lietuvoje.
Gal ir nėra pati įdomiausia istorija plačiai auditorijai,bet kažkuriai daliai tai tikrai bus įdomu.
Straipsnis aišku bus patalpintas ir čia,bloge,bet čia nebus jo tikslinė auditorija,tad tikrai plėsimės į platesnius vandenis kaip didžiausias auto portalas Lietuvoje Automanas.lt ir žurnalas Keturi ratai.
Straipsnis turbūt bus kelių dalių,nes tikiuosi gauti nemažai nuotraukų.Bus daug intervių,nes naudosiu diktofoną ir klausiu jau iš anksto sugalvotus klausimus.

Na,o kad viskas neatrodytu tik tušti žodžiai,tai jau turiu 3 žmonių Gargžduose,3 žmonių Alytuje ir 1 iš Šakių žmonių kontaktus,kurie buvo pirmieji autokroso pionieriai Lietuvoje.


Palinkėkit man sėkmės,tikiuosi viskas pasiseks.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą