2013 m. kovo 25 d., pirmadienis

Mano projektai(2)

Taigi,jau žinote šią rašinių sagą,bet prie jos prisideda dar viena,jau trečioji...

1.Volga
2.Lietuvos autokroso istorija
3.Lietuvos dvarai ir pilys

Bet viskas nuo pradžių.


1.Volga

Iš viso skelbimuose jų buvo 17,o beišekodamas kontaktų dar gavau apie 11 numerių.3 atmečiau iškart,6 apžiūrėjau,o dar 2 žadu apžiūrėti,plius vienas parašė į el.paštą,bet ko tais ilgai netrašo man...Plius iš skelbimų dar vieną noriu apžiūrėt,tai geriausiu atveju dar 4 pažiūrėsiu,bet jau realiai,tai nieko nebesitikiu,nes spėju arba kaina bus didelė arba stovis kaip lavono...Manau,kad tek laukti iki vasaros,nes iki jos pradžios noriu įsigyti.

Taigi,ką mes apžiūrėjom

Pirmasis buvo Vilniuj,pas tokį dieduką,kaina atitinka stovi,bet manęs jis netenkina.Supuvus.




Toliau važiavau į Kauną,į Kačerginė Nemuno žiedą.Vienintelė Lietuvoje žiedinė trasa.Verta atskiro straipsnio,bet šį kart ne apie tai.Tik pasakysiu,kad jau pro šalį važiuojant tai trasai jau jaučiasi tokia kaip sportinė dvasia...
GAZ 24 nebuvo,bet buvo 21,bet daug norėjo,bet turėjo ir kito chlamo.





šita keliaus į laužyna...bet nebūtų sudominus

Dar būdamas Kaune nuvažiavau pažiūrėt 24-10 modelio.Ji naujesnė,nebera chromo.

Ką pasakysiu...Ledinė mašina,durys užsidaro kaip naujoje mašinoje,stovi visas ištepta salidolu,kad nerudytu,pakelta,kad ant kaladžių,kad nesusmegtų.Reiktų tik nusiplaut ir persisiųst saloną.
Kaip ir geras stovis,bet per daug nori kaip man.




Grįžus namo iškart lėkiau į Klaipėdą,o ten į angarą pas tokį žmogelį apžiūrėt ką jis turi...O ko jis tik neturi,nuo pačių neįdomiausių modelių iki pačių rečiausių.Įdomu buvo pasižvalgyti...
Sudomino tik balta GAZ 21








Tada kitą dieną nulėkiau į Salantus

Teko apžiūrėt dar vieną.Šiaip,tai nebuvo ką mačiau pats blogiausias variantas,ir orginalumo jai netrūksta,bet kaina už tokio stovio atbaidė




Tada dar nulėkiau ir apžiūrėjau vieną GAZ 24 Gargžduose...Stovi jau 20metų garaže,pilkos spalvos,pradėjusi pūti...Reikalauja restauracijos...Foto nepadariau.

Bet žodžiu...niekas netiko ko aš norėjau,tai taip ir nukabinęs nosį sėdžiu aš...Gal iš tų,kurias apžiūrėsiu kažkas bus,bet nelabai be tikiu,bet visgi viltis durnių motina.O jei ne,tai reik laukt iki pavasario galo,gal per tą laiką kas nors išlys.


Toliau.

2.Lietuvos autokroso istorija.

Buvau pas dėdę ir sukalbėjau,pritarė mano įdėjai ir nukreips pas tinkamus žmones,kurie turės ir nuotraukų ir ko papasakoti.Be to,jau pats turiu 5 kontaktus...


3.Lietuvos dvarai ir pilys.

Aš jau nežinau kiek metu mintyse svaigstu apie Lietuvos dvarus ir pilis,skaitau apie juos straipsnius,žiūriu laidas per televizorių ir t.t. Nedaug aš jų realybėje mat-ęs ir apžiūrėjęs,dar daugiau tas skaičius sumenko,kai atsiverčiau visą sąrašą dvarų ir pilių esančių Lietuvoje ----> http://lt.wikipedia.org/wiki/Sąrašas:Lietuvos_dvarai

Straipsnių jokių nerašysiu,nes ir taip jų nemažai.Tiesiog susidarysiu savo sąrašą tų pilių ir dvarų,kuriuos noriu aplankyti per savo gyvenimą ir bandysiu tiesiog jas fotografuoti ir dalintis su kitais ir kaupti archyve.
Velniškai jos mane traukia ir norisi kuo daugiau apžiūrėti.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą