2013 m. balandžio 7 d., sekmadienis

Mano projektai (3)

1.Volga
2.Lietuvos autokroso istorija
3.Lietuvos dvarai ir pilys



1.Volga

Vienas projektas užsilenkė.
VOLGOS NEBUS.NEBUS.

Kaip garsiai nuskambėjo,taip tyliai ir pasibaigė.
O pabaiga labai paprasta.Valios nebūvimas.
Norėjau sau teigiama linkme prisitaikyti,o dabar prisitaikysiu neigiamas linkme Benedikto Vanago žodžius,kad jeigu jūsų svajonės neišsipildo,tai reiškiasi per mažai svajojote.
Svajojau daug,tik turbūt neužteko.
Kiek gali daug pakeist vienas skambutis ir viena nekalta mintis,kad ''aš tik siūlau tau pagalvot...''
Ir viskas tuom pasibaigia,kad norisi rėkti,šaukti,klykti,staugti,lipti sienom...ir net verkti.
Aš neturiu valios.Pastaruoju metu išvis tiesiai šviesiai sakant šūdą malu.
Prisišneku,kad darysiu gimtadienio vakarėlį,o jo nėra.Prisišneku apie Volgą,o jos taip pat nėra.Ir nebus.Sakot,oj dar jaunas,visas gyvenimas prieš akis,dar nusipirksi?Šūdą aš jums nusipirksiu.Kada?Kai reiks mokslus baigt?Kai reiks apie darbą galvot?Kai reiks apie būstą galvot?Kai reiks apie vestuves galvot?Kai reiks apie vaikus galvot?Kai reiks apie pirmą klasę galvot?Kai reiks apie šeimos išlaikymą galvot?Kai reiks eit į pensiją?Kai reiks važiuot į kapines?
Vat taip ir baigias ir prabėga gyvenimas pro šalį,kai galvoji,kad va ten,bus geriau,va čia gal nerizikuosiu...
Nieko doro nebepadarau,net čia nėra varkės rašyt,nes prisišneku,o šūdas gaunasi.
vieną syki galiu ir aš tą žodį pavartot viešai - NACHUI

Apie 50procentų vasaros sėkmės nusinešė Volgos nebūvimas...Atrodo kvailą,bet sunku paaiškinti tai.
Juk kiekvienas turime savo kokį tais hobį,ką mėgstame daryt po pagrindinė savo veiklos...Vieni piešia,kiti šoka,treti fotografuoja,kitiems labai svarbu turėt kietą telefoną...
O aš tiesiog norėjau turėti seną automobilį,kad atėjus vasarai,kai į langus pasibels auksinės vasaros vakaro spinduliai,aš galėčiau lėtai atsidaryti kaime daržinės duris,išsivaryti Volgą ir su ja nuvažiuoti pas kokį tais draugą ar panelę ir kartu lėtai nulėkti iki jūros pažiūrėt saulėlydžio...Čia buvo mano svajonės aukščiausias taškas.Bet niekam to neina papasakot,kai kas paklausia taip vaizdžiai,kaip aš įsivaizduoju mintyse...

Dar kas...kad automobilis yra taip pat šiokia tokia saviraiškos meno forma.O mano Yaris yra visiškai neskirtas tam,o su Volga būčiau galėjęs išsinorauti...O dar senovinių automobilių renginiai vasaros metu...

Turbūt 90procentų mano aplinkos žmonių man pasakys,kad ''protingai padariau'',kad nepirkau Volgos...
O kur ta riba tarp proto ir kai traukia širdis?
Juk neveltui sakoma,kad kai traukia širdis,tai kojomis neatsispirsi...

 Aš visą gyvenimą priimu tik protingus sprendimus,kurie anot ir turi būti priimami pagal Vytauto Butkaus priedermę.Šūdas.Ir taip likusius mano gyvenimo metus.Žmonele,kur tu?Aš jau pasiruošęs būt po tavo padu.

Visą tai ką skaitysite dabar po apačia jau yra ''buvusiam laike'' ir to nebebus,tiesiog parodau ką buvau parašęs ta tema,kai dar viskas puikiai švietė.

Kas dėl Volgos,tai per atostogas buvau nulėkęs pas Algį Zalenką.Kuris ir uždegė tą norą turėti šį automobilį.
Nulėkiau,pakalbėjom ir parodė,bet nesutiko parduot.O jo Volga,tai tikras pasididžiavimas.1972 metų,bet atrodo kaip nauja,nes gamyklinės knygelės likusios...Bet,yra kaip yra,sakė paliks savo vaikams,nes pinigų ir taip turi užtektinai.Ir įsitikinau tuom,nes jis,kad ir pensininkas,bet turi 3 mersus,keliauja po europą ir nesuka sau galvos...


Per atostogas gavau įvairių telefono numerių,bet nieko rimto iki tol,kol gavau vieną gerą tel nr ir tik grįžęs į Vilnių nulėkiau apžiūrėti.

Turėjau kažkokį keistą jausmą,kad tai kaip tik ir bus ta Volga,kurios aš noriu ir kurią nupirksiu

Atvykstu,o ji požeminiam garaže,mane pasitinka tokia labai malonių pensininkų porelė.
Maloniai pakalbėjom,aprodė mašiną.
Tikrai nėra ji ledinė,bet galiu pasakyt,kad kiek apžiūrėjau ir neskaitant Zalenkos Volgos,tai čia geriausia ką mačiau ir už normalią kainą,o plius dar duoda gyvą galą dalių...Kas geriausia,kad ji dar su senais rusiškai numeriais

Įmetu foto bendram vaizdui susidaryt





Toliau
Kad turėčiau žmogaus iš šalies nuomonę,tai su Liutauru nulėkiau apžiūrėt vėl tos Volgos,tai jis pasakė,kad būsiu lochas,jeigu nenupirksiu jos,nes visgi matos,kad žmogus nemelagis ir kaip už tokią kainą,ai vertas dalykas.
Viska,aš manau,kad kirsiu rankom ir pirksiu šį automobilį.Tik dabar didžiausia problema kaip ją pargabent į namus iš Vilniaus,reiks tralo,o tai vėl galvos skausmas...


Bevažiuojant į lazerių areną sutikom ir tokią Volgą...



Ir pabaigai..tiesiog gražios gražios svajonės nuotraukos...









2.Dėl autokroso,tai gavau keletą naujų foto








3.Kas dėl dvarų ir pilių,tai štai,mano pristatymas komunikacijos paskaitoje

Pristatymas apie Pilis ir dvarus

Ir be to,buvau parašęs laišką nacionaliniai Lietuvos pilių ir dvarų asocijacijai dėl veiklos joje ir jie man atrašė.Žiūrėsim,gal kas bus gero.

2 komentarai:

  1. Aš neseniai pradėjau taip daryti, kad kol niekas, ką planuoju daryti, neišsipildo, tol niekam nepasakoju. Aišku, sunku nulaikyti tą norą pasisakyti draugams ir pan., bet, mano nuomone, taip geriau. :) Ir neatrodau kaip pažadų maišas, kai viskas gaunas tik šnipštas. :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nesvarbu, kad neišeina kažkas, kad kartais smunki. Šiaip sunku ką nors pasakyti apie balos gylį, kol į ją pats nepatenki, bet čia svarbiausia nepasiduoti ir lipt tolyn tuo slidžiu kalniuku. Nors ir tai, nuo grindų nenukrisi.. :) Kelionėje galima susibadyti spygliais, bet stovėdamas vietoje nepamatysi rožių. Sėkmės ateityje, žaviuosi tavimi :)

    AtsakytiPanaikinti