2013 m. balandžio 6 d., šeštadienis

Po Velykų arba tai,kas svarbiausia

Taigi, nuo paskutinio mano įrašo praėjo bemaž savaitė ir jau taip norėjosi parašyti,bet to laiko nebuvo ir aš pats taip norėjau pailsėt,o įrašo rašymas atima daug laiko,tad dabar,šį šeštadienio rytą aš prisiverčiau rašyti ir rašau jums...



Turbūt reikėtų viską pradėti nuo Kovo 30,šeštadienio vakaro,kai aš buvau Lijo Velykose...

Nulėkiau su sese ir porkiu.Sesuo susitiko su savo draugais,klasiokais,o aš su draugu nusukau savo keliais.
Atvykom išties anksti palyginus,nes žmonių buvo ypač mažai,palyginus su Lijo Kalėdom,tad išlenkėm po vieną alaus ir pajudėjom pas netoliese gyvenančia klasiokę pasikviest lėkt kartų tūsint.Planas nepavyko,ji niekur nevarė,bet įvyko keistas dalykas.
Pasijaučiau grynai kaip per Kalėdas,kokį kūčių vakarą.Sniego pilna,mes klampojam per pusnis,Lijo vyksta tūsas...Ir toks kontrastas,kad taigi rytoj Velykos ir bažnyčioje šventos mišios.Automobilių prie bažnyčios daug,dar daugiau žmonių...Net širdį suspaudė.Nesu didis katalikas,bet kažkaip pagalvojau,kad rytoj Velykos,o mes čia šokam,tūsinam ir geriam pamiršdami tikrąja Velykų prasmę,kai tik žinome Maksimos žaisliukų vertę...

Apie Lijo Velykas reikėjo man rašyti tik grįžus arba rytą po to,bet kadangi buvo kiti reikalai,tai ir nieko neparašiau.
Pats vakarėlis,tai tikrai buvo geras.Man patiko ta žmonių masė,grupė Keymno taip pat labai tiko.Nors aš jos neklausau,bet čia ji tiko ir visos dainos suėjo,o dar ta solistė...ah,geriausia diena mano gyvenime.Juokauju.
Susitikau įvairaus plauko žmonių,susiradau ''naujų'' draugų.Kokie tie nauji,tiesiog,kai žmonės išgeria ir kalba su visais iš eilės ir laiko visus draugais...Realiai,tai juokinga,kai tualete užkalbino toks vienas bachuriukas kurio aš nepažįstu,bet jis mane žino ir pradėjo klausinėt apie mano buvusį BMW...po to visą vakarą mane draugu laikė...Kitas ant peties ''verkė'' apie savo mažą atlyginimą...Žodžiu,ko tik ten nebuvo.

Ko jau turėtų būt man nebegaila,nes jau eilinį syki man tai nutinką,tai kažkada buvusių mano gerų draugų apatiškumas man.Nesakau,kad visų,kelių tik.Jau ne pirmą syki tai nutinka,bet vis tiek skaudu kažkaip. Rodos ir bendravom ir per fb karts nuo karto susirašom ir aš pagalvoju kaip sekas jiems,o kai susitinkti,tai net žodžio neišlemena,o tik galva palinksi,tipo pasisveikino čia.Kiti tiesiog praeina lyg pro sieną,o kai užkalbini,tai ''ooo,nemačiau,kaip tau sekasi?kaip vilnius?'' Yep,tada pasijuntu,kad tikrai esu Gargžduose.O šiaip,tai tikrai protingi jie visi,jeigu perskaičius mano blogą jie prisitaiko tai sau,nes išties apie juos ir kalbu.
Bet išties,tai aš visiškai nepykstu,tiesiog žiūriu į žmonių sąrašą,kuriuos noriu kviest į gimtadienį ir galvoju kaip man juos pakviesti,jeigu jie nebendrauja su manimi.Čia jau tada mano bėda,nes čia jau aš lendu prie jų.
Gal iki Vasaros sezono tūso pas mane namie viskas susitvarkys ir aš galėsiu jus pakviest?Pasakysit patys savo veiksmais.Aš tai noriu.

O kiti,su kuriais mažiau esu bendravęs ar net nesu gyvenime bendravęs prieina blaivūs,pasisveikina,pakalbam.Aš jau netgi žinau ką norėčiau iš jų pavežti su Volga.

Dar ko savotiškai gaila,kad nebuvo žmogaus,su kuriuo norėjau tik tiesiog pašokti vieną syki.Gal pavasarį?



Kovo 31 - Velykos,sekmadienis

Užbėgant įvykiams už akių,tai savo artėjantį gimtadienį atšvenčiau su giminaičiai per Velykas,nes visgi kada mes visi besusibėgsim?

Oras,kad ir buvo nekoks,bet Velykos buvo neapsakomai geros.

Metuose yra dvi šventės,kai smegenėlės persirestartuoja ir aš savo giminę įsimyliu iš naujo.Nesunku atspėt,kad tai Velykos ir Kalėdos.
Tas neapsakomas jausmas,kai visi susėda prie stalo ir vaišės keliauja per rankas,vieni kitiems įdedam šauktą to ar ano...Toks pilnas pasijauti tada.
Iš esmės,tai pamenu daug sveikinimų ir palinkėjimų man ir dažnai apie juos pagalvoju,nes jau metai tikrai rimti atėjo ir sprendimai nauji.Tikrai neblogų dovanų gavau,tas irgi svarbu,nes matosi,kad esu svarbus jiems.
Man patinka,kad mano giminė nėra statišką ir prie stalo buvo ne vienas ilgas,rimtas ir gražus palinkėjimas man.

Bet Velykos ir mano gimtadienis buvo tik viena šios dienos dalis.
Antroji dalis buvo mano sesers ir jos sužadėtinio oficialus vestuvių paskelbimas.
Kai suskambo ši daina...

Kai suskambo ši daina ir mama sušuko,kad ''Vestuvių sezonas atidarytas'',tai negalėjau netramdyti mažų ašarėlių savo akyse.Buvo viena nuostabiausių akimirkų gyvenime.Tikrai tikrai.Tas jausmas.Visi mes stovim,šampano taurės rankose,muzika groja,visų akys žiba,lūpos šypsosi,tokia nuo visų nereali energija sklinda ir taip faina,faina,kad negaliu.Ir jie,du jauni žmonės,kurie po šimto dienų sumainys žiedus ir bus vyras ir žmona.Neapsakomas momentas.Vestuvių sezonas atidarytas !!!

Mano šeima.Mano giminė.Yra mano stiprybė ir ramstis.Ačiū Dievui,kad juos turiu.

Dalinuosi keletu kadru iš to,kas man gyvenime yra svarbiausia.

Mano katė vardu Murka.Jai 15metų.Nereali mano draugė.


Gimtadienio tortas.Labai skanus,nes visgi iš Ievos skanėstų


Mano močiutė.Mus skiria 65 metai


Gėlės nuo kūmų


Mano angelai sargai - kūmos


Giminės vyrai


Tėtis su močiute


Jaunieji,žiedų nešėja ir piršliai


Mano šeima


Dar neženoti :)


O šventė užsitęsė ilgai,net šokiai buvo,o kol pats vienas sutvarkiau namus,tai atėjo ir 22h vakaro,bet jokio pykčio tik ta pati šypsena iki ausų.
Geriausios Velykos gyvenime.

Kažkodėl prisiminiau šią dainą.Man buvo 10 metų,kai ji atsirado...

Balandžio 1 diena,pirmadienis,bet lyg sekmadienis...Kvaila diena.
Oras sucks.
Aplankiau dar senelį ligoninėje ir pajudėjau link Vilniaus.
Pasiėmiau su savim kartu seną,gerą draugą.Patinka,kad žmogus nepasikeitė perlabiausiai,smagiai pakalbėjom,aptarėm rimtus dalykus,buvo produktyvi kelionė.Smagu palaikyt ryšius su žmogus,su kuriuo kažkada tikrai nemažai laiko praleisdavau.lifa....haha.

Balandžio 2 diena,antradienis.

Ryte nulėkiau Volgos apžiūrėt,bet apie tai vėliau.

Tada po piet lėkiau į paskaitas.Oras lievas,visi tokie iškritę iš savęs,nebuvo pats maloniausias laikas...p dar matieka...

Balandžio 3 diena.

Labai,labai graži diena.
Kaip į seimą,taip gera diena.Ir taip visad.
Saulė švietė,aš su visais vilniečiais miesto ritmu judu link seimo.Faina.

Buvome su keletu kursiokų konferencijoje apie tai,koks geriausias gerovės valstybės modelis tinka Lietuvai,kaip padidinti gimstamumą Lietuvoje ir tai,koks yra socialiais atsakingas verslas.Viskas grynai pagal mūsų specialybę. Įdomu buvo paklausyti,o dar sėdėjom prie tokio iškilmingo stalo kur guli Lietuvos konstituciją.

Pasiklausėm,o po piet lėkėm į paskaitas.
Turėjau pristatymą padaryt,bet apie jį kitame įrašę.

Balandžio 4 diena,ketvirtadienis

Nuo pat ryto į paskaitas.
Šį kart per soc.problemų paskaitas nagrinėjom senatvę.

Po paskaitų parlėkėm su Liutauru pas mane į baraką.Pasibuvom,pasivalgėm,pakalbėjom ir lėkėm apžiūrėt Volgikės...
O bebūnant barake sužinojau kas nutiko mano Gargžduose.Gaila.

O lėkėm pas mane,nes po to šovėm į šauniausios seniūnės 20-ąjį gimtadienį.
Važiavom į lazerių areną.Niekada nesu ten buvęs.Kažkas panašaus į dažasvydį.Buvo žiauriai faina,nusilaksčiau iki negaliu,kad ir nesisekė man labai ką nors nušaut,bet vis tiek buvo labai smagu.Tikrai dar kada nors norėčiau nulėkt.
Po to lėkėm kaip visad į Savą kampą,pošlai pakalbėjom,pavalgėm ir išgėrėm,ir namo pajudėjom.

Vežiau Liutaurą į Grigiškes.
Buvo įdomu,nes jau senai norėjosi ten nulėkt.Nors ir naktis,bet aprodė savo miestelį.Parodė mokyklą.Viena naujausių Lietuvoje ir dėl to pavydu,nes man teko eit į sovietmečiu statytą.O jo pusė mokyklos pastatyta 97 bene,o kita netgi 2009.Man tai labai graži,o dar tos palėpės...

Grįžau vėlai,o keltis tai anksti...

Balandžio 5,penktadienis...

Fui oras.Vienas baisiausių per šios žiemos sezoną,lyja,sninga,šąla,kelias slidus,mašina nestoja,avarijų milijonas,greitosios laksto,kamsčiuose stovėjo kiti po pora valandų...

Pačiam teko vežti švogerio mašiną,kad išvalytų,tad teko ypač anksti keltis...Grįžęs dar nulėkiau pamiegot,po to kai pasiėmiau tą mašiną,tai nulėkiau ir skaniai apsipirkau penktadienio vakarienei...Gražus ir ramus penktadienio vakaras.

Balandžio 6,šeštadienis...

Žadėjau lėkti į FiDi,bet tas oras ir lova sakė pasilikt.
Tai štai,aš lovoje ir rašau šį įrašą.Jau savaitė po Velyko ir Lijo tūso ir aš jau turiu kitų bėdų ir reikalų.Gyvena, toliau.

Skambinau seneliui į ligoninę,ilgai prakalbėjom,paskambino tėvai,o jie žuvies restorane Klaipėdoje,ten šviečia saulė...Neveltui pajūris.Na,nieko,pavasaris turi ateit ir čia.

Na,o dabar pertraukėlė,tad išsirinkit dainą ir pailsim 

Rusiškas repas?Gražus klipas



swag,yolo? žodžiu gera šiuolaikinė muzikėlė

joe le taxi
klasika.


Gera ir smagi rusiška daina ir labai smagus klipas,Šypsena pati spaudžiasi bežiūrint.



Elegantiškai sninga ir viskas tuom pasakyta


Viena geriausių dainų lekiant dvylikta nakties mieste...



Na,o jeigu išsirinkot dainą,tai galim pažiūrėt ir pora foto









Na ir pabaiga keletas video

Penktadienį buvo paskutinė per Zip fm SiSi laida,kad ir nekenčiau aš jos,bet visgi gaila,nes aš su ZIP fm užaugau... Jų daina ta proga

Įdomi medžiaga - Daktarų baliai-festivaliai





Ir jau visai pabaigai.
Viena gražiausių asmeniškai man Lietuvių reklama.Ir visgi filmuota Klaipėdoje,terminale...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą