2014 m. gruodžio 20 d., šeštadienis

Lūpų kampučiai


Nebepamenu kada paskutinį kartą mačiau juos tokius kaip, kad pas ją, bet tikrai žinau, kad tai ir yra ta jos stiprybė dėl ko ji tokia, o ne kitokia. Jie tam tikra prasme įpareigoja ją. Ir tai velniškai įdomu. O stimulas dar didesnis vien dėl to,kad girdi tik ne, ne, ne - būk protingas ir racionalus. Juk aš ir taip esu iš tų, kurie plaukia paviršiumi, bet su intensija kartais pamatyti giliau. Ir šį kartą taip ir yra. Noriu būti tas, kuriam gal ir nepasiseks, bet bent jau bus garbė pamatyti kokia ji išties. Sako trečias kartas nemeluoja. Taip ir yra. 1,2...Ir 3 - gerokai paslydau ne į savo kelio juostą. Ir tas šventinis laikotarpis, kai artėja naujieji metai su naujomis viltimis ir prisižadėjimais sau. Ir tas naujųjų metų rytas, kai atrodo jog išties viskas yra įmanoma. Ir atrodo visiems aplinkui visa ji paprasta, bet man - ne, ne, ne. Tik ne man. Ir vis tiek man teks tas žavesys pareiti vienam dedant koją po kojos pasakų miesto gatvelėmis.

Ir visi tie seni fotoaparatai ir nespalvotos juostelės, kuriose nėra tavęs. Viskas nublanksta, kai šypsosi tavo lūpų kampučiai.


1 komentaras: