2015 m. sausio 13 d., antradienis

Vien tik ji yra prasmė tikroji



Visos meilės ateina ir praeina. Lieka tik dvi tikros. Meilė mamai ir meilė tėvynei. Gal dabar tu kažkur skubėjai ir paskubomis skaitant viskas rodosi banalu, bet kažkas turi būti aukščiau ir tikriau nei vien kasdienis paviršinis plaukimas.
Šiandien sausio 13 ir nežinau kas, bet toks apėmė noras klausyti Dainų švenčių įrašų. Juokingai atrodau turbūt, kai sėdžiu MKIC'e ir bėga džiaugsmo ašaros skruostais. Būtent už tokią Lietuvą, pasukusią vakarų Europos pusėn,žmonės ir kovojo, kovojame ir mes,nes laisvė nėra amžina duotybė. Už ją reikia visada kovoti visada vienokiais ar kitokiais būdais. Džiaugiuosi, kad esu Lietuvos pilietis. Nežinau ar teks garbė mirti su Lietuvišku pasu, bet mano nacionalinio identiteto neatims nei ginklas, nei sociologija.

Ne žodžiais,o darbais tėvynę mylim. Ir aš štai esu 3 kurse, studijuoju tai kas man įdomu ir visada jaučiausi savo rogėse ir visiems tą kartojau kaip kokią mantrą,bet jau pora savaičių kirba galvoje keistos mintys. Ne, studijų nemesiu, tiesiog jaučiu neišnaudota, neatskleistą savo kūrybinį pradą. Jaučiu, kad norisi kažką kurti, daryti, galvoti, atsiskleisti, bet tuo pačiu jaučiuosi lyg be rankų ir negalėdamas to perteikti vizualiai sau ir jums. Gal dar ne viskas prarasta, gal dar esu jaunas, neįsipareigojęs, bet aš kaip ir tu esu šiuolaikinės visuomenės produktas kuriam lyg Damoklo kardas virš galvos pakabintas yra laiko ir pinigų svertas.

Įkvėpimas iš visai kito pasaulio krašto: ''Visgi B. Vanagas pripažįsta, kad sausį būna diena svarbesnė nei Dakaras. Jis ragino nepamiršti Sausio 13-osios reikšmės mūsų šiandien turimai laisvei.
„Prasta tauta, kuri neatsimena savo istorijos. Prisiminkime, kas mums visiems yra labai svarbu. Ypač šių dienų kontekste“ – sakė B. Vanagas.''


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą