2015 m. balandžio 20 d., pirmadienis

Dolce vita a Roma



Buvau Italijoje, o tiksliau Romoje. Antrą karta esu Italijoje. Po pirmo karto sakiau, kad niekada ten nebegrįšiu. Po šio karto sakau, kad ten sugrįšiu tikrai. Roma turi savo žavesio. Visgi Italija juk kultūros lopšys, o Romoje kaip niekur kitur tai jaučiasi. Ant kiekvieno kampo koks nors įdomus statinys, aikštė, skulptūra ar dar kas. Teko būti tik apie 4 dienas, bet to užteko, kad priprasčiau prie tokio nuostabaus oro. Norisi atgal, kur +25C yra normalu. Apkeliavom visas must see vietas: Vatikanas, Koliziejus, Panteonas ir kt. Taipogi apsilankėme lietuvių namuose Vila Lituanica(deja,bet ne ta garsioji, kurią atėmė rusai ir negražino) ir Popiežiškojoje Lietuvių šv.Kazimiero kolegijoje. Įdomu buvo pamatyti ir išgirsti šios mažos lietuviškos salelės Romoje istoriją. Gyvenimo pačiame centre, žydu gete. Valgėme įdomiausiuose restoranuose ir gėrėm espresso neskaičiuodami puodelių - juk čia Italija. Štai maisto kultūra yra atskiras dalykas vertas dėmesio...Ypač patiko jų tikrieji restoranai ir jų stilius. Tas velniškas paprastumas, grubumas, staliukas prie staliuko ir padavėjai. Žmogiški padavėjai. Tiek pagyvenę vyrukai, tiek paprastos merginos ir nereikia čia kažkokių modelių kaip pas mus įprasta. Nuostabus laikas. Tikras dolce vita.  Tikrai siūlau ten nukeliauti ir Jums. Dabar ir aš esu labai apsišvietęs apie šį miestą, tad prieš važiuodami - nepamirškit pasikonsultuot su manimi :)))

Ačiū dar kartą tiems, kurie mane ten nusivežė.

Nuotraukų reportažas geriau padės atskleisti gyvenimą ten, nei mano pasakojimas.

p.s. Ai,nusipirkau sau selfiesticką ten

















































































































































































































































Komentarų nėra:

Rašyti komentarą