2015 m. balandžio 8 d., trečiadienis

Pasakyk man, kad viskas bus gerai

Baby, every dog on the street
Knows that we're in love with defeat



Žadėjau, norėjau ir tikėjau kad parašysiu didelį įrašą apie tai kas nutiko ir nutinka mano ir mūsų gyvenime Vilniuje. Bet tam neužteko laiko net per atostogas namuose. Vis kažkur kažką sugalvoju padaryti, vis kažkas sutrukdo ramiai atsisėst su kavos puodeliu ir nežinia kada tai bus...Bet šiandien ta diena ir ta akimirka kai baigiasi mano 21 gyvenimo metai šioje žemėje ir padėsiu skaičiuoti 22. Tad tiesiog būtina įamžinti tai, kaip aš užbaigiu savo paauglystės metus. 
Turiu begalę nepadarytu namų darbų, susipykau su mama telefonu(kas dabar mane labai graužia), galvoju apie tai apie ką nereikia dabar kvaršint galvos. Visi šiandien aplink mane (ir aš pats) su pašauta koja - nesibendrauja taip kaip turėtų nors tu ką. Kažkokio tokio noriu paprasto tiesiog pasakymo, kad viskas bus gerai. 
Aš tikrai nuoširdžiai nemėgstu savo gimtadienių, bet jeigu turiu draugų, tai jie mane turi suprasit dėl to ir nesijausti blogai dėl to,kad aš nesijaučiu labai gerai. Fakulteto dienų uždaromąjama vakare Bardakas nutiko toks keistas momentas - besiplaunant rankas tualete ir žiūrint į save veidrodyje supratau,kad daugiau taip gyvenime man niekada nebus ir, kad aš velniškai bijau ir nenoriu pasenti.

Mano mama su tėčiu susituokė būdami 22 metų. Ir man kiek gėda prieš tėvus, kad man tuoj 22 ir esu toks ištižęs, bet ką aš galiu padaryti jeigu toks esu? Neina tiesiog taip imti ir nebūt tokiu. Neina. Labai norėčiau pristabdyt tuos arklius, bet jaučiu, kad jie tik bėgs dar greičiau.

Mano dėdė, kurio 60-metį šventėm prieš du mėnesius, kiekvieną gimtadienį nuo 18 man pasako tokį dalyką: „Meile gali tikėti iki 23 metų“. Šiais metais prie to pridėjo, kad man liko tik vieneri metai. Vieneri metai. Galit pasakyt, kad tai nesąmonė, galit nesutikti, o man įdomu. Man įdomu kas bus po to. Esu vienas ir dėl tam tikrų neaiškių priežasčių aš pats taip pasirenku. Vienok,jau dąrosi baisu. Kompanijoje aš prisiimu tą vaidmenį kur papasakoju kaip man sekėsi susipažinti su kokia nauja mergina ir kaip mums sekasi. O aplink draugai kaip draugai, tik štai atėjo šis gimtadienis,apsižvalgiau ir žiūriu,kad beveik visus jau reikia kviesti su antromis pusėmis. Ir nebetkokiomis,o rimtomis :) 


Visada norėjau ir svajojau, kas pasileisiu plaukus, užsipilsiu kuro, trinktelėsiu senomis durelėmis ir pasileisiu į kelią saulei leidžiantis. 
Žinot, pasakysiu taip - vienam labai liūdna :)


1 komentaras:

  1. Aišku, kad bus gerai!!! Beje, juk taisyklės tam ir yra, kad būtų laužomos! Gal meile turi pradėt tikėti nuo 23?

    AtsakytiPanaikinti