2015 m. balandžio 28 d., antradienis

VU SA Filosofijos fakultete



Labai daug kartų norėjau parašyti apie šį gyvenimo tarpsnį vykstant jam. Visų pirmą kai prasidėjo, vėliau motyvuojantį įrašą pasikelti sau ir kitiems ūpą dirbti, paskutiniu metu vis norėjau parašyti apie Fiesta Personae. Dabar atėjo tam geriausias laikas. Dabar arba niekada.

Arba niekada.

Žiūrėdamas visas nuotraukas ir galvodamas apie šį įrašą vis masčiau kaip čia padarius, kad neatrodytu taip, kad rašyčiau lyg baigiu universitetą ir prie SA veiklos daugiau niekada neprisidėsiu. Prisidėsiu. Tiesiog baigėsi mūsų komandos kadencija ir teoriškai, bei praktiškai aukščiau kur kilti SA veikloje neturiu galimybių,o ir noro nėra. Nėra noro ne dėl to, kad buvo kažkas labai blogai. Anaiptol - buvo labai geri ir įdomūs metai. Nuotraukos tai patvirtina. Lyg ir nei vienoje neverkiam. Rašau ir galvoju - ar čia rašyti apie save ar apie visus? Nes kaip ir blogas mano ir apie mane. Bet VU SA FsF tai ne vieno žmogaus dalykas. Mūsų daug narių ir kiekvienas čia kažką įdėjo ir pasiėmė. Ir aš tikrai nemažai sugebėjau pasisemti ir pasiimt. Kompetencijų kėlimas tam tikrose srityse, pažinčių užmezgimas, komandos veikla, žmonių tarpusavio bendravimas, savęs realizavimas, iššūkiai sau prisiimant naujus projektus, fotografija, pasijutimas reikalingu, įdomūs renginiai, naujos idėjos, tam tikros privilegijos, dovanos, diskusijos, kelionės, bandymas išlikti savimi, linksmybės, meilės paieškos ir svarbiausia - pasijutimas nevienu, nes esi didelės organizacijos, kuriai jau 25 metai narys!
Visi mes esame labai savanaudiški, bet tik taip ir vyksta progresas pasaulyje. Mano didžiausias savanaudiškumas buvo įsirašyti į fakulteto istoriją. Ir man tai pavyko. Gal ne pačiomis didžiausiomis raidėmis, bet kažkur tas vardas ir pavardė figūruoja. Ir tokią galimybę man suteikė VU SA FsF tampant pirmiausia Bursų kiemo koordinatoriumi, o vėliau ir Informacinės srities projektų koordinatoriumi.

Į šį albumą sudėjau nuotraukas tiek buvusios prieš tai komandos narių, tiek mūsų, tiek naujosios komandos narių nuotraukas. Iš ne visų kažką naujo išmokau, bet su visais +- teko kartu dirbti ir taip aš padėjau jiems ir svarbiausia - jie padėjo man. Ne visos nuotraukos darytos mano, tad ačiū Danielei, Dainorai, Ąžuolui ir dar kažkam už momentų įamžinimą.

Ir nežinau kodėl, bet taip šviesiausiai kaip ir pačios šviesios nuotraukos man akyse stovi Metų veiklos planavimai. Gal dėl to, kad vasara, gal dėl to, kad nežinojom iki galo kas mūsų laukia, gal dėl, kad tas jaunatviškas maksimalizmas. O gal šiaip dėl to, kad esame linkę idealizuoti praeitį nors gal ją tada ir keikėme.
Apskritai, tai norėčiau pasidžiaugti dar vienu dalyku - revizijos išvadomis iš galimo maksimalaus įvertinimo mūsų padalinys prarado tik vieną balą.Kas yra centai. Tikrai džiugu ir glosto širdelę tokie dalykai. Gera žinoti, kad dirbi su geriausiais. Atsiprašau visų kuriuos kada buvau nuvylęs ir kažko nebuvau įvykdęs iki galo.

Artimiausias planas susijęs su VU SA, tai gegužės 9 dienos VU SA ataskaitinė-rinkiminė konferencija.

Šio įrašo vinis - nuotraukos.
Nematytos, matytos ir pamirštos.

p.s. vartant nuotraukas manau visi +- atpažinsit kas čia buvo,kas čia kada įvyko ir beveik viską nors truputi įdėjau. Tik vieno dalyko čia nėra kas irgi labai svarbu ir aktualu mūsų padaliniui - fuksų stovyklos. Nėra todėl, kad per tris metus neteko sudalyvauti nei vienoje. Gal šiais metais reiktų pabandyti sudalyvauti.

Ačiū tiems, kurie čia mane atsivedė.










































































 















































































































































*nesistengiau tikrai,bet peržiūrėjau ir supRAtau,kad tikrai daug nuotraukų su tavimi


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą