2016 m. vasario 13 d., šeštadienis

Internų dienos


Day1
Atsikėlęs anksti kaip niekada supratau, kad aš dar nepasiruošęs eiti į darbo rinką ir keikiau visą pasaulio sistemą. Po to keikiau Vilniaus kamščius. Ne kažką gyventi Vilniaus mikrorajone. Nenorėčiau. Ai, tiksliai. Ten jau gyvenu 3,5 metų. Sori. Atidarau duris ir viskas gerai. Ten manęs laukė mano kolegos ir jos išties yra labai geri žmonės. Aprodė visą pastatą, supažindino su keletą bendradarbių, parodė svarbiausius taškus. Gavau pirmą užduotį – žiniasklaidos monitoringą padaryt. Davė pasivaikščioti po skyrius su dokumentais. Ir va jau pietūs.  Va ir paleido mane. Grįžęs kritau į lovą ir miegojau iki vakaro.
Day 2
The best day in my whole life. Užgavėnės. Ruošėmės nuo pat ryto. Per pietus vyko šventė. Visi departamentai ir skyriai sugūžėjo, visi su blynais, lašiniais, agurkais ir uoginėm.  Net pati ministrė su savo bliūdu ir blynais. Buvo nice,  nes pasivalgiau ir jau jaučiau, kad mane, kaip naujoką, apkalba, nes čia yra labai jau moteriškas kolektyvas. O po piet rimtas darbas Trišalėj taryboj. Realiai man, kaip socialinės politikos studentui, tai labai įdomu buvo. Dar nedavė rašyt pranešimo spaudai, bet teko fotografuoti ir mano nuotrauką paviešino.
Day 3
Tik atėjau iškart sužinojau, kad vyks neįgaliųjų teisių užtrinkimo Lietuvoje diskusija ministerijoje. Gavau užduotį parašyti pirmą pranešimą spaudai ir fotografuoti. Pirmieji FEILAI. Įsidedu kortelę į kompą ir NĖRA foto. Nu nėra ir taškas. Dingo. Baba. Tyliu. Su darbiniu kompu rašau pranešimą spaudai, o su savo bandau atkurti nuotraukas. Nepavyko. Parašau pranešimą ir pranešu, kad foto nebus. Nusiraminu , nes pasako, kad viskas ok, svarbu, kad tavo asmeninės  foto gyvos būtų ir, kad šitam pranešimui paimsim iš Eltos. Aišku ir pranešimas neledinis dar, bet 80proc. info ką parašiau liko. Nice. Vėl žiniasklaidos monitoringas, kuris man visai patinka. Ir aišku, kaipgi be įdomių diskusijų su kolegomis? Čia yra tai, dėl ko mane veža būt labiausiai. Šiaip, tai nusikaliau.
Day 4

Penktadienis.


Reziumė. Man labai patinka mano kolektyvas ir mano darbo vieta. Man viskas čia patinka.








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą